אמנת שירות
אנו מאמינים כי הלקוח נמצא במרכז וכי שירות הניתן תוך אחריות, כבוד, מקצוענות וזמינות יוצר קשר ארוך טווח בין הסוכן ללקוח.
במסגרת אמנת השירות אנו מצהירים ומתחייבים כדלקמן:
-
אנו מתחייבים לנהוג בעדינות ובכבוד לכל לקוחותינו בכל פניה.
-
אנו מתחייבים לשמור ולהגן על פרטיות כל לקוח ולקוח בחברתנו בכל הקשור לביטוחיו ולא להעביר המידע לצד שלישי שלא מטעמנו.
-
אנו מתחייבים לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו ולספק מענה ראשוני בזמן סביר שלא יעלה על 2 ימי עסקים מפניית הלקוח.
-
אנו מתחייבים לתת מענה מתאים ללקוחתינו ולקיים פגישות באם הלקוח חפץ בכך בזמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מפניית הלקוח.
-
אנו מתחייבים למסור ללקוח כל אישור או מסמך תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת פנייתו בכתב ובכפוף לקיומו של מסמך זה בסוכנות.
-
אנו מתחייבים למסור ללקוח שפנה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.
-
אנחנו משמשים ברוקרים , ועושים מאמץ על למציאת פיתרון ביטוחי נאות לקהל לקוחותינו. על שירות זה , אנו גובים דמי טיפול בהתאם לפיתרון שמותאם ללקוח. הכל נעשה בשקיפות ובגילוי נאות לשירות מבוטחינו.
אנו נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פניית הלקוח ולתת מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר תוך שאנו פועלים עפ"י אמנה זו.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת